♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HaMpiR Ku TerLuPa...Sori ek ~


ohooo... hampir terlupa la...
bile nampak reminder Birthday kat wall fb baru teringat....
dah xde dah sorang akak ni kat opis kami ari ni...
last day dia semalam...sempat jugak la kami berambu ramba dengan nye...

 inilah dia orang nye...
ucapkan sepatah dua kata kata hikmat sebelum berundur..

terima ingatan tulus ikhlas dari kami seopisan...

tak lupa juga hadiah Birthday dari kami ber6 untuk nyer...

special kek untuk nye...

dan juga kek birthday untuk nye dan kengkawan lain..
.
kite ambik sepotong...
makan berkongsi 2...tak cukup...tambah lagi sesuku slice..hehehe..


nasi putih berlauk ayam...daging dan sayur sepinggan bagk

laici koktel semangkuk

segelas jus oren...
memang cukup mengenyangkan...

oh lupa :: kali ni event kat Kelab Tasik Putrajaya...
bukan kat opis noo

semoga KakJam sentiasa succes dan berbahagia selalu....

psstt :: bess nye kalau dapat goyang kaki jer kat rumah kan....hehe..tiba tiba jer
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)