♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TiBa TiBa LaK Hati nih seDih...~

sob sob...
sebak dada rasa nye bile terklik blog sorang member ni..
kata kawan... rupa rupa nye selama ni...
hanya mak sorang jer dok ikut citer dia...


patut la bile mak buat n3...takde dia masuk atau tinggal komen...
selama ni mak tak perasan la sangat...
tapi pagi ni...tiba2 lak terklik list kawan2 blogger dia tuh...
rupa nye takde tersenarai pon nama mak kat situ...kecik ati tau...


takpuas ati...mak check balik kengkawan yang follow mak...
hrrmmm...memang nama nye pon tak tersenarai dalam tuh...
tak pe lah....nak buat macam mana...dah memang dia tak follow kite...
patut la tak komen... tak hapa...


itu hakikat nye dunia blogger... walaupon kawan...
suke hati dia lah nak buat ape pon...


hati...haii hati....naper lah kamu????... 
jangan la kecik kecik ati...
jom kite gi bekfess dulu...relax relax sikit...
jangan kacooo kacooo yer...jom jom...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)