♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KaSiH ALia di Tv3 ~


dah lama jugak rasa nye mak tak sempat melayan citer ni...
last nengok ari tu masih episod 6...


dalam episod tu....
si ayah nye bagaikan orang gile...bawak poster situ sini... 
tanya orang tu tanya orang ni...mencari KaSih dan Qabil di merata rata tempat...
sedangkan si ibu tiri tersenyum di atas kehilangan yang di sengajakan itu..
dalam mencari entah dimana si Qabil.....
si Kasih diselamatkan dan dibawa oleh keluarga angkat ke luar negara..


semalam tengok dah episod 22 dah...
dimana Si Kasih memujuk si Qabil untuk berjumpa ayah nye sebelum menghembuskan nafas terakhir nye

kesian kan.... sedih memang sedih... 
sampai kan bebudak ber2 tu pon boleh melayan criter ni bersama Omak nye...


hrrmmm... dah banyak yang mak ketinggalan ni...
soo harus lah TonTon menjadi sasaran mak untuk episod yang dah lepas tu...
tapi...password nyer... aiyakkssss...lupa lupa lupa...harus dicari segera nih...hehehe

tunggu lah KasiH dan QabiL ... jap gi kita akan berjumpa di TonTon yerrr ...


ni serba sedikit Sinopsis ceriter ni....

"Kerana Kasih ku tempuhi sengsara"...
unik...memang bess...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)