♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Yeyeayy... DaPat KaD RaYA SpeCel ~



besss nye...
ate!!!... korang dapat tak???..
kalau tak pat lagi..mintak maap la yer..takleh share dah...
naper tak leh share...sebab nye ia untuk waa sajer bukan tuk korang...hehehe...


bile nampak je kad ni atas meja..terus teruja untuk membuka nye...
meh kite tangok aarr...



Sungguh istimewa ini kad..

ingatan tulus ikhlas my Kp pada semua anak2 buah nye...bukan wa sorang tau...
oooo...



bile wa bukak tengok kad raya nye...


WoWwww!!!... cantek bangat ni....pucuk dicita ulam mendatang....


masa pelancaran ari tu tak sempat nak merembat... baru tanya kawan... dah abis kata nye...dah licin dah... semua pejabat pos sudaa abis...saya pon tak pat...katanye lagi...



huhhh.... memang rezki kami kami semua....dapat jugak memiliki  Anniversary STeM 100 YeArS Of Aviation opis kami la teww....


1st ni... Stem gambar hitam putih...di Era Permulaan Penerbangan 


2nd lak stem gambar tower lama.. di Era Pembangunan Penerbangan



dan 3rd ni lak.. stem tower dan airport baru .. di Era Kegemilangan Penerbangan 




juga...ada SaMPuL SuRat HaRi Pertama yang siap dicop dated 7.7.11




*tak sangka ek... rupa rupa nye dah seratus tahun jabatan kami ni bertapak...btw...thanks a lots to our Kp for this Stem'ss... aii loikee...


hrmmmm...cepat sungguh masa berlalu....seperti hari ini...lagi 2 jam dah boleh balik rumah...kan..kan!!!


pastu membeli belah juadah kat PaRam...balik rumah Buka puasa and then... tidoooo....pastu sahur...pastu gi opis...pastu balik...pastu....bla bla blaa dan blahh...hehehe.....
babai'sss

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)