♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ yUmm YuMM... jom makan ~

Assalam semua... 
dah bekpes ke belom...


ambe on the way nak make ni....pagi ni sempat g bawak bekal dari rumah...
nasik goreng ikan bilis... handmake u know...




haaaa... tu dia..
siap ader pencicah nyer sekali... hehehe.... jangan tak tau... ore kelate ni... pagi pagi lagi pon dah boleh makan budu.... 




selalu nyer kalau kat cafe ambe minom teh tarik... tapi dah malas nak turun beli... buat ler sendiri...
neslo tambah susu... wah wah wah....


saper saper yang lom soru lagi... sile kan ler menjamu mata lu...
kalau lapar p ler beli sendiri kat cafe nooo.... tapi sahih nyer takder yang macam ambe buat ni...


yesss yessss yessss...
selamat bersarap pagi yer...


nak sambung makann lu...ti jumpa lagi...




jom makan...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)