♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TeRus KeCut PeRut ~



alahaii.... bila masuk jer hiway... hati terus kuyu... mana tak nyer...tadi baru abis jem... ni nak masuk jem balik...


arghhh... boring la lagu ni... kamera dah kat tangan... terus ler aku snap gambo nyer...dah aku lak yang ketinggalan kat belakang.... ku toleh ke kiri... banyak lak keta berenti kat bahu jalan ni...naper ek???


tiba tiba... 


...berderau darah ku ... bila terpandang kan sekujur tubuh... terlentang di bahu kiri jalan..... laaa ... sapa ek???...
terus ku teringatkan kawan sekerja aku!!!...arrghh... tak mungkin kot..


aku teruskan perjalanan...terus mati angan angan ku tuk mengambil gambar lagi.... kecut perut aku dibuat nyer weiii.... patut la semua kereta perlahan jer... ingat kan jem... rupa rupa nyer ader xcident...


rasa rasa nyer baru jer berlaku...entah macam mane la keadaan mangsa tu... harap harap dia ok kot...


bile sampai ofis lak... terus la aku cari geng sekerja ku itu... ternyata memang bukan dia...fuuuhhh... lega rasa nyer!!!!...Alhamdulillah...


kalau tak...mau nyer aku menyesal tak sudah sudah sebab tak berenti tolong dia...






pssssttt... hehehe... mintak maaf yer kawan...sebab tersalah pikir lak...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)