♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BerSaRa Dah~


pejam celik pejam celik... cepat  tol masa berlalu kan
tggl berapa hari lagi dah KakMaya nak tinggalkan kami semua...... 



"terima kasih saya ucap kan pada semua yang sponsor 
dan meraikan saya".. ingat kata kata kak Maya masa bagi ucapan tadi dan yang kat bawah ni lak ucapan nyer dalam FB...

terima kasih semua kpd Bahagian Sektor Trafik Udara yg sudi 

mengadakan jamuan persaraan saya ari ni .... smua jasa 

kalian akan ku kenang smpai bila2 .... !!!




tiba tiba lak...sedih dan sayu jer aku rasanyer...
 tak sanggup nak berpisah dengan mu...


*


*


sepatah dua kata buat KakMaya...


*


Saya ucapkan Selamat Bersara buatmu... 
semoga hari-hari yang bakal dilalui adalah hari yang terindah buatmu kak..

Andai ader tersalah bahasa... terkasar suara ... 
saya pohon kan seribu kemaafan dari mu Kak... 
Ingat lah kami di sini sentiasa menyayangi mu... 



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)