♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Semua Nya ..."NAK" ~

kalau tengok tajuk kat atas tu mesti best kan...
Semua nyer "NAK" jer...

ni kesah bukan aku nyer kesah... tapii....
anak aku nyer kesah... hahaha

saper lagi kalau tak si kecik ku... "Mia Sofea"..

Bile di tanya.... 

 Mia nak makan nasi tak???.... NAK

Mia nak susu tak????.... NAK

Mia nak jalan jalan tak??? ... NAK

Mia nak maen taman tak??? ... NAk

besss kan...
semua jawapan nyer... samer jer...
semua nyer.. NAK... xder yang tak nak???


satu lagi yang paling best nyer... biler ditanya yang ni...

Mia Nak PanG nak????...
tau tak aper jawapan nyer...


*


*


*


*


*


"NAaaakkkK"
jugak...la... hahaha


*


*


*


*

ahaksss... biler dingat ingat kan... lawak jugak si Mia kan...
semua nyer nak jer... 

biler la dia nak jawab tak nak aarrr????



sooo... trademark Mia... mestinyer...
"NaaaaK... Naaaak... NAaaak"...


Mia Mia...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)