♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TiuP janGan taK Tiup ~

"Tiup la pit... tiup la lilin tu"...nak tiup lilin pon berjam-jam...berhati-hati sungguh....sudah nyer...adik tengah nyer tolong meniup sekali...

orang lain punya birthday...orang lain pulak yang seronok... xcited lebih...
tengok la....seronok nyer dia nak tiup lilin....


tapi gambar ni jer yang dapat di upload... tu pon ank buah tag kan... yang dlm hp maknyer xleh dimuat turun lagi... usb rosak la katakan... nak beli len..tak jadi-jadi... hahaha!!!.

majlis nyer ader tak???...nak kata ader...cam tak der... tapi ader la kot....buat kecik-kecik jer...makan anak-beranak.... yang ni saje jer tuk suka-suka...tuk kenang-kenangan abg pit....tuk dia tau ...ari tu adalah birthday nye... acaranya...sikit2 jer...men-men tiup belon....pastu...tiup lilin dan makan kek jer....

tanks a lot mngah....atas kek itew...tanks jugak kakak...memeriahkannye dengan munyik2 mercon.... bessssss...sorry yer kengkawan.....tak dapat mempublishkan nyer...

Buat abg Pit....sory lah sayang...tak ada majlis besar untuk mu... juga tak ada kengkawan meraikan Mu... tapi... hanyalah iringan doa restu dari mama buat mu... jadikan ia sebagai kenang-kenangan mu...

Selamat hari lahir Sayang... semoga hari-hari abg pit selalu cerah dan indah... dan menjadi anak yang soleh serta taat pada mama...baba... keluarga mu serta bangsa mu.... Amin....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)