♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Tak TaKuT DaH ~

yeay yeaayyy...
cam tak caya lak... dulu kan men takut lagi... acah jer dah sebek...nak nangis...
kalau letak betol-betol atas musang spring tu....sure satu taman tu boleh dengar suara dia meraung...

"Mama...mama...adik dah tak takut dah ... tadi dia dok atas musang tu"... mula-mula abg pit bgtau...aku tak percaya jugak...tapi... bila dah disahkan oleh kakaknyer baru lah aku percaya...kakaknyer siap ambik gambar dia lagi...nak tunjuk kat mcik nyer.....


"ha a la...cam tak caya lak...siap leh senyum lagi tu"... kata ku pulak...masih tak percaya lagi... aku mintak dia tunjukkan gambar yang len pulak... seb bek la dia banyak gak gambar yang dia ambik...


bile tengok jer gambar satu lagi...terus aku ketawa...gembira bila melihat dia dok atas musang tu... dah lama dah aku cuba tok letak kat atas tu...sudah nyer lom sempat dok lagi dah meraung.... pastu... semua orang kat  taman tu tengok aku..... dengan muka yang pelik lak tu...malu gak bila dah jadik camgitu...hehehe

ape-ape pon...xpe lah...dia dah start nak dok atas tu pon dah ok... satu perkembangan yang baik...tapi nampak cam xselesa sikit... mungkin sebab xbiasa kot...baru nak rasi lah katakan...


yesss yesss.... hak ni nampak dah ok sikit...nampak cam cool sikit..... ti mama bawak Mia nek atas musang lagi yer...pastu kita nek jongkang-jongket lak (benda yang paling dia takut).....

horayyyy...anak mama berjaya dah... syabas betey...



p/s : bila nak wat turun taman jer... ujan turun...cam ner tu???
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)