♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TeRinGiN la PLOk ~

wah wah wah...
cam orang mengandung lak...hahaha... 

jangan salah sangka yer kengkawan... bukan masa nyer lagi untuk ku pegnen.. LoM SeSUaI La...

ini pasai citer yang ku idam-idam kan ni haaa...

"DaMPinG MaLAm"


filem sebutan ramai... tapiii.... best tak???? citer ni...
kalau tengok gesek nyer...best tu.... tollll tak???.... cam real jer citer nyer...

teringin sangat...kalau dapat tengok citer ni...tapi leh ker????...
sejak-sejak kawin dan beranak pinak ni... lom pernah kujejakkan kaki ke mane-maner CIneMA lagi...

kan nye ape!!!... chek abe bukannye jenis kaki wayang... budak-budak kecik tu lagi la....kan leh tengok citer citer seram gini... mau sumer nyer terkencit dalam seluar...hahaha..

biler bukak citer seram kat umah pon....kiter dimarah nyer... apatah lagi nak tengok kat CinEMA... jawab nyer berjanggut dulu la nak menunggu kan citer kat wayang tu....

ape-aper pon citer ni mesti kudapatkan juga... rasa cam nak oder jer kat aStRo FiRsT tu... cik BunGa SekuNtum ... pinjamkan mcik  citer ni.... leh takk???..

llapar la pulok....tak leh jadik ni.... nak minom dulu laaaaa....
hahahaaa...   

SELaMat MeNONToN....


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)