♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ReM LaGi~

keje jangan tak keje...
kalau nak dapat duit kena la kerja... tol tak..

ari ni...pagi-pagi lagi aku dah sampai opis... pastu ternampak la bas opis menenggek di bahu jalan...
tengah menunggu ahli koir sampai kot... deme nak ke subang... tuk latihan...

aku cam biasa la... xjadik ikot diaorang ...  ader keje nak dibuat... kejeku lagi penting dari semua tu... 
cukup time cukup masa nyer kena la aku keluarkan nyer... pastu hantar kat semua klien... kalau dapat surat yang aku hantar ni... mesti semua melompat....ReMinDEr lah katakan....hahaha..

dah macam lawyer keje nyer... jgn salah sangka yer... aku bukan lawyer... seb bek pon tak jadik lawyer...  kalau tak semua klien dah kena saman...

nak buat keje kena bukak benda ni dulu...

   
pastu... kena lak masukkan pasword nyer...


dah masuk psswrd nyer... boleh la boleh ku buat keje ku.... bekojo la kito...sekuet nyo...lalalala...
Selamat berkerja...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)