♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ hAMbiK KoO ~

Assalam.. semua...
ceria-ceriakan diri anda semua...

baru nak bukak facebook dah jadik cam gini...



opss... tak nampak la... meh kiter zoom sikit kasik besar sama diaa...
scroll downn ... tengok????


*

*


*


*


*

*

*

taraaaa....


la... yang ni pon masih tak nampak lagi la... tak leh jadik ni...
meh kiter scroll down lagi la ekkk.... mana tau kot-kot nampak aper yang nak di sampaikan ni...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*


hahhaha... dah nampak dah... laman facebook laaa.... tak ada rupe nyer langsung... yang keluar hanyer "The URL you requested has been blocked".... hahaha... padan muka aku... hahahaaa...

dushhh dussshhh... hambik ni...

dah terkena dahhh.... 


facebook dah tak leh bukak dah....kalau itu hari farmville jer yang kena blocked... tapi hari ni dengan facebook facebook sekali dah kena blocked... macam-macam citer ek......


Pantas sungguh "Yang berkhidmat untuk negara" buat kejer.... pagi tadi Dato' KP baru je umum... nek opis terus je fb kena blocked....Syabas YBUN (untuk aku sekali la tu)... hahaha


hopefully ... the rest time ni can be online kan.... sunyi jugak ek kalau xdengar kabar kengkawan semua ek... anywaysss.... ENJOYS ALLLSSS.... hidup mesti enjoySSS... 
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)