♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MRi BrAinScan ~

Assalam semua..
Aku tak de kat opis ari ni yer... cuti 2 ari sampai esok...
biasa la... bawak Mia pegi PPuM...

but yang ni bukan cam hari-hari  biasa tu... kalau pegi pagi... petang dah boleh masuk opis... 

yang ni Mia kena masuk wad dulu...kasi tido kat wad dulu satu malam... pastu ...
sok kul 8 pagi .... baru lah masuk bilik scan tuk MRI Brainscan... .
depa nak tengok ape2 yang patot...


opsss... gambar di atas ni bukan bilik Scan PPUM yer... 
and gambar yang kat bawah ni pon bukan jugak yer....tapi boleh dikatakan iras2 bilik Scan PPUM tu...... 


kalau tengok kan mesin ni... seriau jugak rasanyer...ingat lagi... masa Mia  bleeding dulu.... Mesin ni lah yang depa gunakan... dan sok hari pon yang macam ni jugak la bakal Mia di Scan nanti......

harap2 takde pe pe yang berlaku nanti.. tau la kan!!!.. negative mind tu mesti ader!!...  ibu mane yang tak sayang kan anak woiii... 

soooo... kite tunggu dan lihat ape result nyer yer... doa- doakan yang terbaik yer...Selamat semua nyer... Insyaallah... 
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)