♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Kan DaH KeNa DaH ~

aduisshhhh...dussshhh dussshhh...

arrggghhh... kan dah kena dah... alamak oiii... nak buat cam ner ni...bukan nyer sikit tu  chek Azs oii..

naper la u tag nama aii ni???... huhuhu...

anyways... tanks jugak to u chek Azsss... kerna membuatkan otak ku ni bekerja..... ahakksss... 25 ayat-ayat cinta la.. kena ambik nafas dalam dalam ni... 

so saper saper yang nak kenal aii ...meh ler aii story sikit about me...

*

*

taraaa....

*aku adalah aku... xder sape pon leh jadik aku... 

*dulu dulu kawan2 panggil Aya... sekarang kawan2 dah panggil kakya...naper ek???..

*anak ke2 dalam keluarga...

*masih anak manja Mak... 

*Mama kepada SyaFiQ, SyaMRie dan SoFea Mia dan jugak isteri kepada baba nyer

*nak kata comey... hehehe.. tentu lah comel....ahaksss...

*Dolu dolu aku ni pendiam jer... but now ader laser sikit... sorry yer kengkawan kalau terkena.... berangin tu jauh sekali... 

*Dok la sombong... tapi kalu tak kenal mesti orang kata sombong

*Mudah sangat senyum... orang lom senyum kiter dah senyom dulu... macam laGu SENYUM--nyayian najwa tu

*suke sangat berkawan...kalau dapat yang satu kepala lagi best... hahaha

*brutal orang nyer... tapi ader masa tu sensitif jugak

*dulu-dulu....suker tengok citer hindustan...ade part2 sedey tu...mesti aku pon ikut nangis...huhuhu

*sekarang lak suker tengok citer hantu... siap usik bebudak tu lagi....

*one more... aku...paling seram kalau toilet kat luar rumah...nak nak kalau kat balik kg... sure aku boleh tahan sampai pagi... 

*nak kata penakut...tak ler... seriau jer...(takut la jugak)

*tak suker lintah & pacat... kan nyer aper...geli ler

*pagi-pagi mesti pekena milo @ teh tarik....

*petang-petang lak minom nescofe 1 cawan... tidak pon kopi...

*kalau bab makan... mesti lah aii suker makan nasik... cicah ulam ngan budu lagi sedap...hahaha

*asal aku mestilah kelate... 

*Sudah kawin sama orang kodah ma.... pelat nye pon sudah tukaq sikit... rojak...ahaksss

*paling suker kalau tido ngan Mia... Selalu kena pelok..

*aii like blue... always in my heart... kadang2 selit gak sikit ngan warna len...hahaha

*kalau bergambar mesti ber2 atau lebih ... kalau sorang tu rasa cam xcukop jer

*and the lastly...this is me....and mesti ader budak kecik ni menyelit...


fuhhh... berjaya jugak akhir nyer... susah jugak nak buat ayat2 cinta ni kan... so kengkawan... apalagi...

dengki tu mesti ader...tanduk setan dah nek atas ni.... huwarrrghahaaa....  harus tag 25 orng... tapi sorry ek... xdapet den nak nolong nyer...


pas ni.... saper yang terkena TAG ni...
 sila kan lah... membangga kan diri anda yer...

sesapa yang tak terkena TAG pon leh jugak kalau nak membangga kan diri anda yer... aku tak marah pon... sajok jer nak suker suker...

mai kite tengok sape yang kena?????


sila-sila kan...selamat beramal yer...


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)