♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ 2 DaH beSaQ 1 BeLuM ~

sedar tak sedar... sepat nyer masa berlalu...
bila terpandang kan gambar kat ni... len macam jer rasa nyer


kalau tak silap aku... masa ni baru abis pantang... gambar ni pon masa dah ader kat KL dah ni... Mia baru-baru belajar menerap... baru pandai angkat kepala.... comey jer kan...

abang chik lak baru belajar nak sesuaikan diri ngan adik nyer... kalau dalam pantang kan men lagi dia buat hal... pantang di lepa... mau jer dicium-cium adik nyer ( 2 makna la )... dalam hati geram abis...

Abang Pit lak... kan men gembira..dapat adik pompuan... tak tinggal jauh... asik nak berkepit ngan adik kecik jer...

Semua tu kenangan dulu- dulu... kalau ikutkan sekarang ni Mia dah besar dah... bulan 3/2011 ni cukup la umor nyer 2 taon... Abang Chik lak dah masuk Tadika... dan Abang Pit lak dah masuk darjah 1.....

pejam celik pejam celik... cepat toll masa berlalu.... dah besar dah semuanyer.... Except sorang jer... Mai Doter Mia... Mia masih baby lagi buat ku... Bau baby nyer masih kuat bagi ku ... lov u baby... lov u to sons...

Mak nyer lak... makin hari makin muda??? ...perasan kah aku???...ahaksss... hidup mesti perasan kan... baru la hepi...tak tahan... tak tahan tol rasa nyer bile di timpa perasaan...hahaha

aper yang penting????... hahaha... 
saper tau jawapan nyer.. jawab la yer!!!....
hahaha
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)