♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~Aku ReLa~

seronok nyer dia...
tapi bila dah jadik abang ni kena lah merelakan jer...

*

*

saat-saat abang di kerjakan oleh si adik... 


si adik merangkak atas abang nyer...diuli uli pulak abang nyer... sampai kan terlentang abang dikerjakan nyer... nak dimarah sayang... nak lari xsampai hati....sayang nyer abang padanyer.... habis habis... direlakan dan dipasrahkan lah diri di kerjakan...


pastu di tarik abang nyer... suruh abang nyer duduk lak...tengok la tu...apalagi yang nak dibuat oleh si adik ni... terteleng-teleng...terjenguk jenguk...


ooooohhh... rupa- rupanyer itu yang dia nak yer.... disuruh abang mendokong nyer.... siap pelok kuat kuat lagi... 


mintak abang dokong nyer...sampaikan tertombang-tombang si abang nak mengangkat si adik...bukan senang nak mengangkat nyer...  last last diusahakan jugak tuk mengangkat adik  nyer... tapi xdapat dapat jugak...
so inilah jadik nyer....

*


*


*


*


*


*


*


*


taraaaa....



uuuwwwaaaaa.....kong kong.....
kata sikecik
nangis x berlagu la jawabnyer.... xdapat kong kong ngan abang nyer...
...hahaha.... cian tapi lawak
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)