♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SuSu SuSu SuSu ~

susu susu susu..
pagi2 lagi...bila bangun...semua nyer mintak susu..
itu lah dia perangai anak2 ku... yang paling best nyer...anakku yang no 1...
dah besar pon...thn baru ni dah masuk darjah 1 pon nak minum susu lagi... bagi minum pakai cawan xnak...masih jugak nak minum pakai botol lagi... ada ka!!!... jangan bawak botol p sekolah...sudah...



ha... ini lah dia susu yang dia suka sangat tu.. nama jer dah nak masuk sekolah...tapi umor nyer masih lagi 6 tahun...maklum lah lahir nyer lagi 1 hari masuk tahun baru... belom cukop umor dah masuk sekolah... kesian kan...jadik nak x nak...aku bagi ajer la... tapi terpaksa la dia berkongsi susu ngan adik tengah nyer... 


yang ni lak susu si kecik... Dugro 1 plus... dia pon suka sangat dengan susu ni... tapi ada lak masalah nyer.... si kecik tu  asyik sembelit jer bila buang air besar... jadik nak x nak terpaksa la jugak aku dengar cakap orang tua aku...kalau dah selalu sembelit elok la tukar susu lain....mungkin x sesuai dengan dia tu... mintak mintak susu baru ni boleh melegakan sembelit nyer... so aku tukarkan lah dengan susu Dutch lady lak....

mula mula aku belikan pek kecik dulu.... try bagi dia minom....mane tau kot2 dia xnak minum...xler membazir..lagi pon susu yang ni tawar sikit dari dumex...tapi alhamdulillah...berjaya jugak dia meminum nyer...sekarang ni nak tambah pek yang kedua lak...nak beli yang besar lak... 
Selamat ber...abis duit... yer...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)