♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~PpuM Lagi~

haiiiihhh... bila lah agaknyer nak berenti dari pegi PPuM ni...letih lak rasanyer...
bila balik dr hosp tu...terpaksa la bekejar-kejar lak ke opis... bukan nye dekat weiii... jauh jugak la... kekadang tu kesian jugak ngan mini cooper ku (si kancil ku)...penat berlari...mengikut rentak kakiku... mengejar waktu...

kalau di pikir kan letih dan penat... mau rasanyer aku bercuti jer...tapi xkan la setiap kali pegi hosp tu nak bercuti...masak la jawab nyer...dah ler cuti nyer coet jer...25 hari jer... pastu appointment nyer bukan sekali sebulan...tapi seminggu sekali.. kekadang 2x seminggu...kalau opis sendiri...mau bankrupt terus...hahaha..

xper lah... penat pon penat lah...asalkan si Kecik kesayangan ku tu sihat dan boleh beraktvt cam budak2 len pon dah kira bagus.... kalau boleh berjalan lagi baggguuuussss.... insyaallah... hanya Allah yang maha Mengetahui dan menentukannya...

Kasih dan sayang ku xternilai banyak nyer untuk mu sayang... mama doa kan hanya yang terbaik buat mu...anak ku "Mia Sofea"... semoga kamu tabah dalam kehidupan dan pembelajaran mu... Amin



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)