♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::SimPLy reCpi::~

salam semua...

petang ni nak makan aper ye???... pose dah nak sampai ke hujung ni... selera makan pula makin hilang la... xtau dah nak makan per... rase rasenyer... cam nak makan sambal ikan bilis n telor dadar jer...cicah ngan budu...ok ker...dah buntu ni...

semalam pon buka pose simple jer... menu nyer kari ayam n ikan masak sambal... 2 itu jer... kueh pon xbanyak... satu jugak...kueh lopess jer...pastu minum air oren buatan sendiri...dahaga sangat... minum sampai bergelas2 baru berenti.....

citer bab buka pose semalam...lupa lak nak ambik gambar nyer... sooo... entry ni x bergambar la yer...
setakat tu je la....nnti kan next entry yer... cerpen bersiri lak...ok
sekian


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)