♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::SeManGat WaJa::~

Sekolah sekolah sekolah...
best nyer bila kenang kan kembali... zaman kanak2 dulu... aii rajin sangat ke sekolah...
sekarang ni bila dah ada anak ni... saling x tumpah ngan perangai aii... ibarat kata org tua tua... :-) kuah.. nak tumpah ke mane... kalau tak ke nasik :-)...

bayang kan lah...ari minggu semua org nak berehat... tapi bagi mai son... pagi2 lagi dah bangun... kejutkan aii...mintak susu...pastu nak mandi..katanye... siap leh cakap nak g sekolah lagi... dah lama dah cuti ni... lepas 2 ari kan sekolah!!!!

haaa... ternganga aii sekejap... ""btol ker sekolah... mama rasa ari ni baru ari ahad... takkan dah sekolah kot???... ari ni cuti lagi la... pegi tido yer""... kata aiii... 

ini dah cukup bagus ni... bersemangat nak  ke sekolah... harap2 esok dia jadik sebahagian dari orang2 yang berjaya... bangga aiii... ader gak anak yg mewarisi kerajinan mak nyer... hehehe... meh kiter tengok gambar dia berseragam sekolah yer... 


alahai... kabur lak gambar nyer.... siap leh posing ngan fail nyer lagi... tengah tunggu lift....masa ni kat umah lagi... 



bila dah sampai sekolah....tengok la muka nyer... senyom meleret... seronok agak nyer... 


xsabar2... pas sayang mamanyer... terus keluar... tapi sempat lagi nak kunci pintu keta... bagus kan...


bersemangat sungguh... sekejap jer terus hilang dari pandangan...  SyafiQ syaFiQ...
Alhamdulillah... yang ni dah nampak kelebihan n kerajinan nyer... yang len xtau lagi.. kita tunggu n lihat jer...  harap2 samer ler semua nyer... 
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)