♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::meNu ke15::~

Salam semua...
ala hai... penat nyer... hari ni kerja aii shoping jer ler... tadi kat hentian kajang...dah balik opis tp pegi lagi... yang ni aii g ngan ctk ... seb bek balik xbanyak barang...kalau x mesti melekat lagi ni... habis KARAM ti...

arghh... dah ader mase ni elok la update blog dulu...
hari ni aii mulakan ngan menu Buka Pose semalam yer... seronok biler berbuka ramai2 ni...aii buka pose ngan ank buah ngan kawannyer...siap g ambik kat umah nyer lagi... soo aii singgah ler beli lauk pauk kat situ... senang kan...


haaa... cuba tengok... best tol kan... ikan tumis cilipadi...  suker nyer... petang ni nak kena carik lagi aaa



siap ader gulai kaki ayam... kaki ni peberet aii jugak... kalau makan ni .. mesti teringat kat mak kat kg... dia rajin wat gulai kaki ayam ni...waaaaa... rindunyer kat mak...


xlupa gak.... sambal udang petai...yang ni harga nyer RM3.00 shj... tingga 3 ekor ni jer yg sempat diambik gambar nyer... yang len sudah dingap....


rendang daging pon ader... bess gak rendang nyer...


satu lagi... pucuk ubi masak lemak... sedap woooo... tapi xsyok gak... sbb nyer biler aii nak beli 2 inggit....xdikasi nyer... paling murah pon harga nyer 3 inggit... ader ke patut... last2 xabis dimakan... rugi rugi...


eehhh... murtabak pon ader tau...rasanyer leh ler tahan... harga pon standard cam kedai len...
semua juadah ni aiii beli kat tempat baru tau... tempat nyer di Subang 2... Shah Alam Selangor...
Itu ajer la menu2 nyer... banyak tuuu!!!!...
Selamat menjamu selera semua... tunggu la azan magrib dulu yer...
Sekian....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)