♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~Selera BerBukA~

Macam2 kesah bila nak berbuka ek... nak makan tu lah... nak makan ni lah... sudah nyer makan jer lah aper yang ader.... bab makan ni aii x kesah sangat... janji benda tu leh makan... tolak batu ngan kayu jer...hehehe..
Ptg semlm aii balik cm biasa... xder ler terkejar2 sgt cam biase... sampai umah nanti masak nasik jer... senang nyer idup... lauk pauk abang syg dah belikan... cuma ader ler sikit yg kurang nyer... kueh mueh... x berseri rasa nyer... tapi xper lah..  dah xder rezki kan...
yg ni favrte cik abe...gulai daging...
yg ni mesti... kena ader...sempat lagi menggoreng nyer... ikan masin n telor masin... penambah selera...
 ni murtabak... jgn menilai dari rupanyer... nilai lah isi nyer...sedap rupe nyer...
popia ponnn ader...yang ni mai fvrte jugak... best...bila dah makan... xcukup la pulak...rugi xbeli banyak... 
menu lagi yang len ader lagi... tp lupa lak nak snap gambar nyer...hehehe... cukup lah untuk masa ni... 
len kali aii boh gamber yg best2 sikit... Selamat Berbuka Puasa...
Petang ni nak makan aper yee??
Sekian.
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)