♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~EntRy ~ EnTaH ApEr da~

Aper entry tuk ari ni ye... emmmm... pikir-pikir xde idea la... lom masyuk lagi ni... kepala tengah miong kot... ngantuk pon ader gak... apakata kiter tengok gambar jer la...
oooo...dia dah perasan dah biler kiter snap gmbar dia... dah nak tengok.... kalau x susah sangat nak bg pose... yang ni dah kira ok la tu... emmmm... masuk satu lagi gambar la...
haaa... tengok... dah boleh posing la... dah berminat la tu...  ooo tgah makan rupa nyer... comot jer mulut nyer... tapi gambar nyer x berape terang...kira ok lah tu.... nampak gak rupa nyer... hehehe...  masuk la gambar lagi satu...nak panjang kan sikit entry ni... layan je laaa
dah puas merangkat...menyusur... tiba lah time dok atas canggung lak... itu lah MiA... bukan leh dok lama kat bawah tu... sudah nyer mesti nak berdokong... nak menenggek jer... apsal gambar xlawa ni ... teruk nyer lset aku ni... kelam semacam jer... nak kena betul kan ni... ahakkksss... kiter layan la dulu citer ni ekkk...
dah ader idea sikit nanti aiii masuk kan lagi... ok layaannnzzzzzz
Sekian...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)