♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SampuL DuiT RayA per1 taOn ni ~



ho ho hoooo... dapat jugak sampul duit raya...free lagi!...horay horay lah jawabnye kalau bebudak ber2 tu nengok...peminat upin ipin lah katakan!..

memang sah sah sampul ni tak dapat diberi pada bebudak lain nih.. 
suka sangat deme kalau dapat gambar Upin Ipin nih...ops!!gambar nye aje tau! kalau realnya takoootttt!

pernah sekali tu..maknya kang main lagi suruh deme salam Upin Ipin n de Geng masa OpenDay SpaceU8..dua dua lari..dok menyelit kat belakang emaknya..last last si apak geram ..ajak balik rumah terus.. tak jadik nak sopin mopin dek kerna perangai bebudak ber2 tu!..adesss..

cantek kan sampul ni..
BetuL Betul BetuL...RAYA Upin Ipin...
harap2 yang berikut akan menyusul...tapi dapat ker??..

pepepon tak kisah lah... dapat free ke beli ker!!ada sampul ke takde ker!... Raya tetap lah RAYA ...
Tak gitu Labu!!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)