♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sambal Bilis Petai PARAM habuan Sahur ke18 ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

jom segarkan mata dulu...

ops...ini pacik gugle nya gambo.. sendirik lupa nak snap daa!..

sebijik cam gambar ni.. kaler pon sama...cuma petai nya saje yang berbeza..  takde lah banyak tu..
tengok gambar pon dah terliur...apalagi kalau tengok yang 'de real' sambalnya...mesti tergoda!..
itu yang terbeli tuh!..padahal.. leh aje kalau nak buat sendiri pong!...ish ish.. 

konon2 nak makan waktu berbuka tapi sebab dah terbeli nasi kerabu...terpaksa lah dimakan waktu sahur pulak...hehe...

nasib lah sedap...berselera pulak makan sahur tadi.. tapi heran!... rasa cam beli sambal bilis petai...tapi yang tinggal nya sambal bilis jer...petai sudah hilang!...aiyark!!..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)