♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Sahur ke20..makin Hambar! bagi si dia ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

tapi tidak bagi si empunya blog ni!..hehe


ini lah menu pelengkap buat si dia!..
daging goreng kering ala kicap kipas!hehe
menu yang sama jugak start awal posa...boleh dikatakan setiap hari ..idak pon selang satu dua hari...mesti nak kena ada jugak menu ni...kalau tak..alamat nya makin kurus la si dia tu!..

takda lauk lain pon tak pe..janji ada daging goreng ni!... lalu ke tak lalu ke..dia mesti jamah juga walau sesuap dua.. kesian pulak bile nengok si dia sejak akhir2 ni.. tak berapa lalu makan bile sahur..
kekadang tu beku jugak kepala hotak ni...mikio nak masak ape untuk si dia bersahur...

anak2 lak..janji ada sambal..apa2 pon takpe!
sama juga ak..non kisah...apa apa pon boleh...janji boleh makan!
cicah telur rebus ngan budu pon sodap!..

note.:. sodap2 jugak... nak kena diet jugak..kang tak muat lak baju raya nanti..bahaya...hehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)