♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Bila Emak masuk Keje Awal!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

semua serbi jadi kelam kabut..mana tak nya!..tambah tambah dengan peel budak nih!


nak tak nak..terpaksa jugak emak tinggalkan!..
si apak ler yang kena settlekan si budak ni ngan abang nya...
pakaian sekolah omak dah siapkan..tunggu dipakai sajork..si kecik pon dah siap siap omak hantar dulu..

kalau ikutkan dah senang sangat tu.. si apak cuma watchout dedema berdua tu je.. dah siap! suruh lah deme pi sekolah...kan..
tapi .:
ibarat si Tom and Jerry... bila si Tom dah takde..si Jerry mula lah panjang akal..
di tinggal pulak dengan si apak...si tengah pon mula lah curi tulang...tak sekolah juga jadik nya dia hari ni...aiyaaa!!..anak mak yang sorang ni... banyak tol akal dia..

bila omak dah siapkan baju seluar sukan baru..yang dah koyak rabak tu jugak lah yang dia nak pakai...itu jugak le sebab yang dia bawak untuk tak bersekolah...adesss..anak mak..

dalam sebulan ni..horey horey lah gamak nya si tengah tu yer!... ateee!! katanya omak masuk keje awal...
nak balik awal..kena lah masuk keje awal...bulan posa lah katakan...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)