♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SeBok je Jaga Tepi Kain Orang!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

Alhamdulillah..selamat berjumpa lagi hari jumaat...
jom kita segarkan minda dengan luahan ni!!!

source .: ibumudamuslim

bila baca bab tambahan tu!! rasa nak tergelak pon ada!!
itu lah!!...kalau mati tu tak menyusahkan orang tuk mandikan...kafankan..sembahyangkan dan tanam jenazah tu takpa lah jugak!!!

ish ish.. kot yer pon jaga lah kain kita tu!! kalau dah terlondeh terlucut...tak kan orang nak tengok saja.. mesti lah ada orang nak tolong!! tolong tutupkan apa2 yang patut!! sendiri kena ingat lah kalau macam tu!! baru lah orang tak sibuk jaga tepi kain kita!!...

hrmmm...dunia akhir zaman!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)