♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HaSil BajaKan si Dia diTuai SuDah ~

bak kata Mek k..yang telah menanam membajak kat Jln TAR sinun bersama mekLyn ritu...
ofcos la membawa hasil yang lumayan sekalik...dah kata kan mau jadik businesswomen...
mesti lah banyak hasil nya..

dan!!!!
sudah semestinya hasil yang banyak itu...dituai sudah oleh kami... kami ...dan kami jugaaakkkk ..
aku lah tu..hehee
dia tukang bajak...kami tukang tuainya pulak...hehehe

tak cukup 1... 3 sekali ak hambik

 yang ni tuk si gegurl..mickey mickey

yang 2 ni lak cam biasa la... sapa lagi...ehem ehem...

nak jugak jalur nya..

 dan si bunga2.. kaler merah pink

pompuan2...
pantang nampak..mesti nak menolong dan membantu...
almaklum lah...tolong menolong kan amalan kitaaaa semua...
ringan sama dipikul.. berat sama dijinjing...
sapa lagi nak tolong kalau tak kawan nya jugak...yer dak..
...ayaaaattt tak tahannn...

notahati .: beli!!!dah beli dah...jahit nya entah lah..... bile???
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)