♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Asap Berkepul2 ingatkan nak terbakooo ~

gugle image

Ya Allah...asappp???
terbakoo ker???

 hrmmm...jem lagik????
tang nak masuk jambatan ni jugak la yang nak jem nya!!! 
tak paham ak...

mulanya ak ingatkan keta depan ak tu yang bawak masalah...
dah la bawak slow semacam jer... pastu.. asap nya pulak...fuhhhhh...
mengalahkan asap lori.. berkepul kepul... bau nye pon semacam jer...
ishhh ishhh...banyak giler asap nya!!...tuan dia ni perasan ke tak ek???
seb bek kaler nya masih putih tak macam gambar kat tas tu.....


dalam hati ak ni... mula lah buat spekulasi tak betul...
"agak2 nya orang ni salah isi minyak kot???...
"entah2 isi minyak diesel kot??sampai berasap berkelooo macam tu!!!...
yang tak tahan nye ..boleh pulak ak terbayang kan ... kalau keta depan ni terbakooo....
habis lah...tak pasal2 dengan aku sekali tersangkut nanti...

terus jer slowdown sikit keta..jarak kan sikit, tukar lane lain

mana tau kot2 la betul2 terjadik yang ak bayangkan tadi...
nayaaa mak!!!...adehhhh...

dah masuk lane lain...baru lah ak nampak puncanya...hehe
...tak pasal2 keta tadi tu buat ak mereng sekejap...
padahal keta lain yang excident...sampai remuk redang dibuat nya..ish ishh...

notahati .: heran!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)