♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ oh..TriffLe // My Peberet ~

mula mula sekali.. meh kita!!!
makannnn dulu....
oh my peberet nih...tak kira kaler apa...jenis apa mesti ku suka...
oh triffle...


kalau dah rezki takkan ke mana!!!..
sampai2 opis jer deme ni dan ni terus hulurkan bekas triffle ni kat tanganku...
argh apalagi...memang langkah kanan lah ak pagi ni...
rezki jangan ditolak...musuh jangan dicarik...
Alhamdulillah...
owh...my beloved frensss...lov u lah guysss...macih semua...

Besssssss nyaaaa.....lah..
sejuk jer tekak ni bila dah ngap...
yum yum...memang sedap...memang marvellous...
manis dimulut...sejuk di dalam...hahaha haruslah dipuji2 kan...kalau dah sedap.. yer dak!!!...
apalagi kalau nak masak sendiri tu jenis yang  p.e.M.a.L.a.S cam ak ni....hehe..
ok k, pasni leh bawak lagi yer...

pepe pon...yang kat tas ni ak punya...
kalau korang teringin nak makan ker @ nak respi ker???...
mintak la sendiri ngan budak ni yer..
pasti dia kasik....
hokey...babai'sss

psst .: nak layan feeling ..makan ni jap...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)