♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TerUkir Di BinTang ~

Selamat berhari minggu..cuti cuti ni bess jugak bile dengar lagu ni...
jom layanss


Yuna - terukir di bintang




Lirik Lagu Terukir Di Bintang – Yuna

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

-----------------------


ak suka...ak suka ...ak suka sangat lagu ni...
kalau dengar lagu ni tenang jer rasa...


nih nak citer nih...
hari kamis minggu minggu sudah kan... kan main kelam kabut lagi ak bawak keta...maklum lah ak dah terlewat pergi keje... vrooomm sini vroomm sana.. celah sini celah sana...
tai bila dengar je lagu ni kan...terus ak jatuh hati... terus ak slowdown sikit keta ak...
Alhamdulilah...sampai jugak aku kat opis...tak sempat merah pon...hehe

fes fes sekali dengar...ingat kan lagu orang lama lama..tapi bile sekali lagi dengar baru ku tahu ni lagu si Yuna...kalau lah Yuna tertengok blog ak ni...ak nak mintak dia buat banyak lagi lagu lagu canggini...senikata pon bess... memang ak suka...

suka..suka...sangat bila dah dapat keadaan macam tu...
Terukir di bintang tak mungkin hilang 
cintaku padamu

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)