♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Keterhiburaaannn kesekejapaaannn ~

Assalam semua...

hati tak keruan pagi ni..sekejap ada mood sekejap takdek... sekejap ada idea...sekejap blurrr...tapi bile melawat rumah ChekNana ni...ketersenyumaaannn haku...


terhibur haku bile baca entry dia...semaunya ketawa berdekah dekah haku...kalau nak tau jugak apa entry dia leh ler jenguk kat rumah nye... klik nama dia kat tas tu...
itu lom nengok komen kengkawan yang singgah kat blog dia lagi la...hahaha...semuanya pandai menghubungkan seni kata lam komen deme  ni...

kalau tak caya cer baca komen deme ni...


cer korang lak yang sambung cam deme2 kat tas tu...

haku keterpandaian...haku keterhiburaaaann kejugaaaaannn...kekorangan keterhiburaaann ke ketakaannn???kekalauan ketakaan..kememangaaann kekorangan ketakdaaann keperaasaaaaaannnan....
kehahahahaaaaaaannnn...

ada aku kesah???janji haku suka..
layannnnnzzzz...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)