♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Hari ni Hari JuMaat weii ~

Assalam semua...

apa ke hey.. hari jumaat pon nak citer ker???...ops ops... bukan nak citer pasal malam tadi.. tapi nak citer pasal esok...esok kan dah start cuti CNY... 
Selamat BerCoti-Coti Raya Cina lah kita yer...


kita yang keje gomen ni dapat la cuti sampai 4 hari termasuk sabtu ahad esok....
so...ada can la... kalau nak balik kampung ni....itu pon kalauuu ada....rasanya cam takde jer can nye...lagi pon bebudak ber2 tu cuti sampai rabu jerk...lebih sehari je cuti dari mak apaknya...kalau cuti nya seminggu...mau jugak rasanya nak poskan bebudak ber2 tu balik kampung...ate boleh ker???
maklum lah tak pernah berenggang...hehe....

sebut sal cuti CNY ni...semua sekolah cuti sampai rabu jer ek...ke ader yang coti seminggu??? kalau ada...mesti ada kelas ganti lak pasni...kan...kan???...
ape ape pon tak kesah lah... janji dapat coti... lagi suka bila dapat coti free gini...selamat lah cuti rehat ku...

hokey lah... 
selamat berCoti Coti M'sia yaehhh....


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)