♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ RM1,000,000...Where The Money Drop ~

sources :: moneydrop


wah wah...sejak sejak dan ada rancangan ni di Astro...asyik nak tune ke saluran tu aje...
memang syok wehh...sambil dok tengok gelagat peserta tu...boleh jugak mencabar minda sendiri...


dan buat pertama kali nye...rancangan tu dah ada pemenang nye malam tadi....
budak yang menang tu datang dari Penang woo...kalau tak silap nama yang sorang tu Azril...dan yang sorang lagi...lupa lak nama nye...


walaupon tak dapat sejuta...menang RM 100,000....dikira banyak jugak tu weiihh... bagi 2 dapat 50,000 sorang pon jadik la...memang berbaloi baloi dah tuh...



memang bess kan...aii LIKE...
 ate kome...kalau tengok duit sejuta depan mata..tak kan tak gelabah kot...teruja gile beb...


yang bess nye...Deme ber2 tu dapat duit...aku pulak yang terlebih seronok...ahakss...
ape ape pon...syabas ak ucapkan pada deme tu..


notahati :: tak dapat jadik jutawan pon takpe asal kan dapat duit...hehehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)