♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SkT Vs CoTi-Coti Mesia ~

Bersiaran from Avillion Legacy Melaka...
jangan jelezz yer...
sejak sejak dah berkawin dan beranak ni..
inilah kali ke2 ak dok hotel...ini pon sebab urusan jabatan...
kalau idak...maunye ak menyinggah ke hotel Mewah ni...
selalu kalau balik Melaka...idak pernah nye kami membooking otel..

abis abis dok ler menyinggah ke rumah kakak barang sehari dua...


kali ni bess sikit dari sebelum ni... 
sebabnye dapat bawak asben dan anak semua...
sambil sambil ber meeting...boleh ler dok mencuci mata seket....
itu pon ronda kawasan berdekatan ajork...
ate!!!!...kata nye datang meting...

lagi pong ... takde ler si kanak kanak pompuan ak tu dok meragam...
almaklum la tak pernah berenggang lagi sejak dilahirkan..
itu pon semalam dah demam sekejap...
ditinggalkan omak nyo...meting sampai kul sebelas malam daa...
tau tau aje lah...tido nak kena dipelok tangan omak nye baru leh lelap...
alahai lah...sian kan....

ok lah..sampai sini dulu yer...
nak siap2 turun lunch...
ops..gambo nanti ri senin lah baru uplod yer..
babai'sss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)