♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ WoRdLess Ngan Idea Less ~

sama tak ek???
sama...tak sama...


ermmm...suka hati lah....
tapi ak rasa rasa cam sama jer... 2 2 pon akhir ngan Less jugak...cuma yang depan nye jer lain...tol tak???
kalau wordless...selalunye ak letak gambau jer...
kalau ideaLess... langsung takdek n3..


pepe pon...ari ni idea betul betul ngah kering ni...takdek takdek langsung ni..
pagi tadi ader ler sikit... tapi ..tak sempat lak nak conteng conteng...sekarang ni...
tambah tambah perut dah kenyang pulak...lagi lah semua nye makin... less less lesss...


tunggu lah sekejap... nak berjalan2 dulu...kot kot sat lagi nak bertambah idea nye leh... le ler ak ober kan sikit word nye...hokeh...sampai jumpa lagi...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)