♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TaK SaNgka Dah 11.11.11 ~

tarikh yang dinanti nantikan oleh setiap pasangan yang baru nak kawin...
cantek kan tarikh ni...kawin 11.11.11...pukul 11.11 minit pg...hantaran mesti ler 11111.11 kot..
seb bek la haku dah kawin.. dah de anak...
kalau tak mau jugak ku abadikan tarikh ni nih...hehehe...


pada adik adik @ kawan kawan yang tak sempat kawin rini...tunggu lah taon depan lak...
pada 1.2.12 atau pon 12.12.12...cantek jugak tu...prepare siap siap dari sekarang nooo..kalau tak sempat jugak...tunggu lah next taon pulak yer..


ooo lupa lak...ceghita bab tarikh 11.11.11 ni...teringat lak kat teman sorang ni...
last day dah dia hari ni weii... sekejap jer...
pejam celik pejam celik...rasa cam baru je kami buat majlis perpisahan nye ...
lagi pon katanye :: saja je dia pilih tarikh hari ni...11.11.11...untuk berpisah dengan kami semua..


ape ape pon...
Selamat bertugas di tempat baru nanti yer Azs...
jangan lupakan kami di sini sudah ler...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)