♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ AnuGeRah FFM ~

Malam tadi layan Astro Prima...tengok Anugerah FFM...
Gandingan Johan Raja lawak dan Ogy Ahmad Daud...memang bess...


mula mula tu..tak ingat langsung ada anugerah FFM malam tadi...
so kami anak beranak...cam biasa la...keluar meronda...hajat di hati EnAsben nak cuci kereta...
tapi bile terdengar siaran langsung SinarFm semalam terus kami turn balik ke rumah...bukan sebab excited sangat...tapi sebab seronok nak dengar dan tengok celoteh Johan ngan Ogy...terkekek kekek kami anak beranak dibuat deme berdua tu...


di samping tu nak jugak la tengok pakaian pakaian pelakon2 kite ni... semua cantek cantek....meriah semuanye...sepanjang majlis berlangsung tu...takde pulak nampak pelakon kite pakai pakaian yang teruk sangat cam artis2 kita kat anugerah Muzik ari tu...


dan juga kebanyakan yang menang malam tadi boleh dikatakan hebat hebat la jugak..memang bess...dari yang dulu dulu nye anugerah...sebab nye orang lama berlakon pon dapat juga anugerah...


....Eja dapat anugerah sebagai pelakon terbaik tahun ni... cerite terbaik pulak jatuh kepada Hikayat Merong Mahawangsa...KRU....tahniah pada yang pemenang semua....
ngeee... senyum bangga bile tengok Eja menang...lama sudah ku menanti nak tengok dia menang...pasni mintak mintak Nasha Aziz lak menang...lama sudah dia berlakon... seingak ak...satu award pon dia lom dapat lagi...InsyaAllah...hanya dia yang dapat menentukan arah dan lumrah dunia fana ni...rezki kan...di tangan NYA...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)