♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Port BaRu ..kami BeSsss ~

cantek dan selesa...tak berapa crowded sangat...mungkin sebab baru lagi kot...
makan pon leh tahan gak sedap nye....almaklum la... hari hari makan kat cafe jer..dah jemu rasa nye...


tak salah.. kan... kalau sekali sekala nak berubah angin...???
selalu nye bab keluo keluo JjCm ni...kami ber4..tapi..hari ni kami ber2 jer...lagi 2 dok opis...buat keje lebih....


first time try makan kat sini...kami pilih Thai Food...sedap tapi serve lambat sikit...mungkin sebab terkejut kot...ramai pulak orang yang oder kat situ...
pas ni harus la terjah lagi ni...nak try kat side yang lain pulak...Chicken rice or beriani mak Wan dalam intipan...


Giant Sri Kembangan...


so sapa2 yang terasa nak try...boleh ler pergi kat sini yer...makanan pon sedap sedap...
kain baju tu takyah cerite la...macam macam ada...


:: promo...bab makan jer tau...memang bess...barang2 lain..pikir la sendiri..hehe..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)