♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SorTing BLoG LaBeLs... ~



perlu @ tidak ???
terpulang lah pada diri masing masing...
tapi bagi kami...nampak cam menyemak jer kalau dah banyak banyak... kan...kan???
baru perahsan la tu...hik hik


cam blog kami ni haaa...banyak kan???... nak sort'kan...asyik ber tangguh tangguh jer...tambah tambah tak berapa nak reti sama...lagi lah menangguh nye...


rini dah kebetulan si Kay n si CikLynn dah der kat tempat kami ni...kami suruh ler deme ber2 tu tolong hajarkan dan tolong buat sekali....hahaha....pandai kan...sambil menyelam minum air...pepe pon makasih pada mike ber2 yer...


tapi tak ler semua nyer deme buat...sikit jer...selebih nye kami buat ler sendiri...
almaklum la...ritu main taip taip...main belasah jer...dah terbanyak pulak jadiknye...
lama jugak tau kami ambik masa nak sorting balik semua label ni...ini pon berenti rehat sekejap semata2 nak up kan n3 ni...


pasni nak buat air la dulu...
tengok la kalau rajin jap gi kami sambung balik....idak pon esok ajer lah...kami sambung....hehehe... memang leceh kan bila nak betulkan balik aper yang dah dibuat kan....hrrrmmm... layan jer lah yer...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)