♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ DoMiNo's PiZza ~

sebenar nye kan... hari ni kite takdak kat opis tau...
tengah ber'hari INoVasi kat kementerian la...


so.. tuk korang yang rajin menyinggah kat sini...
nikmati lah :: 
gambar set hidangan DoMino'ss Pizza ni ajer yerr....hehehe


ri minggu nye piknik la ni...
tapi Lokasi piknik nye :: kat rumah ajer...


sekali sekala ber Pizza kat rumah...syok jugak weeiiihh....
pulun la banyak mana pon..tak kesah...semua dapat makan ngan senang hati...
budak budak kecik tu pon tak banyak kerenah nye....makan jer...


penuh keliling dok mengadap nye....memang besss sangat....
sorang makan 2 3 keping...kenyang gile weiii...
pas makan...melepak menyenggeng depan tv pulak...lagi lah wallahh weihhh...tak syok lagi ke camtu???


kalau kat rest pizza tu jangan harap la nak makan macam tu...
tambah tambah kalau bawak bebudak tecik tecik tu...lagi ler....tersikit makan nye...asyik dok berkejar situ berkejar sini...

*Pizza Hut dah makan...Domino pon dah...
actually 2 2 pon ader lebih kurang jugak rasa nye..tapi Domino ni rotinye lebih lembut sikit kot jika dibanding ngan Pizza Hut...

pepe pon tak kesah...haku makan ajer... Pizza Domino ker Pizza Hut ker haku telan jugak...
nak nak bile der orang blanjer...lagi la AIMAN TAK KESAHHHH.......
hehehe... makasih yer Su blanjer kami semua....

soo uollss... layan je lah yer
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)