♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SuKEr biLE DaPat PeZennnn ~



memang besss..kan...kan..kan...mak memang suker nak!!!...
pagi2 lagi dapat pezenn tau...walau pon belated... pezen tetap pezen...
...tambah tambah ari ni dapat pulak raya nye pezen...lagi la mak suker...

pon belated gak... patut nye dapat sebelom raya ari tu....
tapi disebabkan mak balik awal sangat...dapat la selepas raya..
takpe lah...lepas raya pon lepas la...janji deme ingat jugak kat kita kan...

ni beday pezen yang mak dapat...
soo cute.... kan... balik petang ni nak gantung terus kat umah....

dan raya pezen....
aksesori tuk gegurll...hehehe yang perasan gegurll la...satu set...chewahhhh perasan... lipstik + purse concentre + brooch.... 

thankss yer MoMDarWiSy and AhTan for this sweet gift....
 .....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)