♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SeB BeK MeetiNG TuNDa... ~

kalau tak... sure pengsan deme deme kat dalam bilik tu semua...
arrghhhhhh...tak tahan tol...bile ade bau melekat ni!!!....
ikan ...ayam...daging...kari... lemak...semua ada....
dan masih melekat sampai ke saat ini dan tika ini..


rimas tol laa...seb bek la pembentangan naziran di tunda... kalau tidak...pasti satu bilik meting tu tercium bau mak ni haaa...dah macam nasi basi pon ader bau nyer....memang tak suker tol bau nye nih...


meeting tunda....tapi kan... tadi sempat jugak la kami memanaskan badan turun ke tingkat bawah tu...
...siMoMDarWisy and MaKpreggy  sempat ke bilik meeting...di beritahu meting tunda... siap di tanya ""tak baca email tunda ker???'''... alahai...kesian deme ber2 tu... si mak lak terselamat la dari mendengar ayat yang tak sedap tu....sebab nye mak ke tolet masa tu...tiba tiba pulak nak tertencit.... kunun kunun cam gabra n takut la tu...


ehhh...ehhh... citer pasal odit ni kan... mesti semua takut nak mendengar query odit tu kan???...
tambah tambah ader pulak pegawai kanan nak ikut sekali... lagi lah... detap detup bunyik nye...
panjang lebar la kena menjawab nye nanti... ngan bos juga odit sekali...satu mukasurat sudah semesti nye lah???
itu la...ini la... sedikit sebanyak mesti ada jugak untuk diquery... yer dak???.


hrmmmm....seb bek jugak pembentangan naziran di tunda ke 15 hb daa...
kalau tak terkembang terkempis la hidung deme2 tu menahan bau busuk makanan mak ni haaaa..


bayangkan lah... dah sembur perfume banyak banyak pon tak ilang jugak baunyer....
masih setia melekat jer baunye... asal turun ke cafe jer...mesti bau tak enak di bawak naik bersama ke opis ni......


hrmmm... kekadang tu malas rasanye nak turun ke cafe tu...sebab nye... itu lah...
bau nye meloyakan... mengalahkan perfume yang ada....
.
ishhh ishhh...nak buat macam mana ek... ke nak pakai baju plastik jer ek???baru tak lekat bau nye ek???....cer citer cer citer??
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)