♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MoDeL Si MaTa Kuyu ... ~

hehe..
nak jugak wat n3 nih....

ini lah dia MoDeL Si Mata Kuyu tu...???... anak sape la nih???

tiba tiba jer disambar oleh Anty ni aiihhh...

yang best nye moDeL nih....
bile di tala phone ke arah nye...
macam tau tau jer kite nak mbik gambar nye...

look at him... cukup pandai kan...kan....bak kata Omak nyer....
tak yah suruh....mesti dia tengok sendiri bahhh...
...but..i'm so sorry... 
MoDel  Si Mata Kuyu ni tengah beremosi... 
bukan sedih kena marah tapi sedih sebab tak dapat nak bukak drawer...
...
salah kunci...hehehe..


pssttt :: jangan marah yer Omak nye...MoDeL nye ku Pinjam sekejap...
lalalala

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)