♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ CePat Tol MaSa BeRLaLu ~

dah seminggu dah rupa nye kite bekerja...sekarang ni ngah rehat
esok dah weekend...leh tido puas puas...


masa bulan pose ritu.. kalau weekend.. mesti kami melepek je kat umah..
dah petang baru bawak turun si kecik jalan2 ke taman...
sok tak tau lagi ape program yang bakal menyusul...


yang penting...mak dah siapkan n3 tuk besok dan lusa...
otopublish la....citer semalam...


hrrmmm... bulan syawal ni mesti ramai yang buat rumah terbuka kan????
kami pon tak terkecuali... ari senin baru ni buat nya...kebetulan lak ari tu kami ber2 masih bercuti...
pagi2 tu baru sampai dari kampung... rehat sekejap...


pas si kecik dah tido...terus lah mak siap kan pepe yang patut... 
petang nye anak2 buah cik asben pon datang berkunjung... 
nak war2 pada kengkawan lain dah tak sempat....sori ek!!!


ouwhhh...lupa lak....cakap pasal jemputan... 
adalah satu kami dah terima...jemputan kenduri kawin esok...
insyaallah kalau takde aral melintang leh ler menjenguk sekejap...


anak buah dari kampung dah otw ke rumah...
so petang ni ingat nak blah awal sikit....
leh dak????hehehe...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)