♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ MaSak pe Kite PetaNg Ni ?? ~



eh eh..korang nak masak per ek???


kite rasa cam nak buat karamel la petang ni... 
2 hari ni beli kat PaRam Luar... asyik tak sempat jer...
bis beli pon...sampai umah dah kul 7 lebih....


selalu nye balik terus beli kat lam kem jer...masih la de masa lagi 30 jam sebelom azan tu.. nak tambah pe pe pon masih sempat lagi...


hrmmm...ari ni pon macam tak sempat je ni??? 
tp...asyik teringat ingat jer ni...sedap nye...ker nak buat esok jer...


haiiihhh...tak boleh jadik ni... balik sat gi mesti ku usahakan jugak... 
makan pas buka pon tak per...janji dapat makan... 
haduii... dah lebih dari orang mengandung dah ni...mengidam kan main lagi...


ye lah...nak beli rasa cam tak berbaloi...sikit sangat...
setoet jer pon dah baper hinggit...alang alang dah pandai buat sendiri jer lah...
lagi bess kan...


ok lah... nanti kalau jadik buat petang ni...kite bagi resepi pulak ek...


cauuu duluzzz...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)