♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ AlaMak!!! kuL 5.15 DaH ~


Maaakk Cikkkkk!!!..bangun mcik....kul 5 suku dah mcik...
mcik nak bangun sahur tak???...

hahhh...terkejut beruk mcik nye sekejap...hah dah kul 5.15 dah....
camne leh tak tersedar ni....

hrmmm... seb bek la masih ader lauk semalam... Talapia goreng cilipadi...
terus la panaskan jer.... bile dah panas terus la di"ngap...arrkkk....sekali ikan tu terasa lumpur daa...
putus terus selera ....

huhh...kalau ku tau...awal2 lagi dah ku reject...makan kurma pon dah ok...tapi bile tengok nasik panas lam pinggan... dah terusik sikit..sayang pula nak dibuang....terpaksa la kedapur juga... goreng ikan bilis pecah telor...mudah dan cepat tuk dimakan...makan makan makan...minum air...basuh pinggan...dah siap pon... tengok2 jam dah kul 5.35...leh teruskan keje lain lak..

Dalam dok mencari baju2 tuk digosok..si kecik pulak menangiss...
alahaiii....nak tak nak...kena lah peram dia sekejap...peram punye peram...dah kul 6.00....

arghhh... bangun terus gosok baju abg, baju adik, baju Omak...siap siap...hantar si kecik...terus jalan...
pecut nyer pecut sampai ke opis...

gedekgedek ketttappp...shap kul 8.00...punch kad berbunyi...

Alhamdulillah... sempat semuanye..
sempat bersahur...sempat sampai opis tepat pada waktu nye dan sempat berblog...hehehe..

Selamat berpuasa yer semua....daa
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)