♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BerTuKar TaNgaN SuDahhh ~



selesai dah pon kira kira nye...syukur Alhamdulillah...
.. Jubah untuk mak bonda dah siap dihantar kat rumah adik...
tunggu masa sampai ke tangan mak BoNda jer...


almaklum lah... adik balik awal sikit dari kami...dapat lah kira nye mak Bonda pakai dulu masa first day raya tu...kalau nak harapkan si anaknye yang ni...alamaknye hari ke2 la baru dapat merasa memakainye... 




tak sabar nak tengok mak Bonda pakai JuBah ni...
Dapat ku bayang kan betapa gumbira nye hati ni...
bile pemberian kita di hargai...nak nak oleh orang yang terlalu sayangi....


harap harap mak bonda suka kan nye...yer mak!!!!....
adioosssss....






notahati :: baju makBonda dah beli...baju anak baru nak cari..alahai
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)